قوانین و مقررات

توصيه می‌کنیم قبل از ثبت ‌نام از مقررات و ضوابط زير اطلاع يافته تا بتوانيد از امكانات ارائه شده بيشترين استفاده را داشته باشيد. بديهي‌است پس‌از ثبت‌نام قطعي قوانين طبق آئين‌نامه‌هاي مندرج پياده خواهد شد.

نكات ضروري جهت ثبت ‌نام

  • رعایت پیش نیاز دروس جهت ثبت نام الزامی است.
  • توجه داشته باشيد كه دقيقاً براساس اطلاعات وارده در فرم ثبت نام آنلاين در كلاس‌ مربوطه ثبت نام خواهيد شد لذا خواهشمند است در درج اطلاعات فرم نهايت دقت را مبذول فرمائيد.
  • تأكيد مي‌نمايد كه هنگام ثبت‌نام، در تعيين درس (دروس) مورد نظر و ساعات كلاس‌ها دقت لازم را مبذول داريد، در غير اين صورت مجموعه از تغيير درس يا تعويض ساعات كلاس جداً معذور است.
  • تشكيل كلاس‌ها منوط به احراز حد نصاب لازم جهت تشكيل كلاس مي‌باشد.
  • حداكثر زمان غيبت موجه در هر درس چهار هفدهم ساعات آن درس مي‌باشد، در غير اين صورت دانش‌پذير از شركت در (آزمون پايان دوره و صدور گواهينامه در دوره‌هاي آزاد) محروم خواهد شد.
  • متقاضیان ثبت نام در دوره های دپارتمان امور بین الملل که شهریه آنان ریالی و ارزی می باشد پس از ثبت نام و پرداخت شهریه ریالی ، شهریه ارزی آنان (به مبلغ یکصد دلار آمریکا ) بصورت حضوری توسط مرکز مجری دریافت می گردد.

شرط موفقيت در دوره و دريافت گواهينامه

  • شرط موفقيت در هر دوره، كسب حداقل نمره 60 از 100 مي‌باشد.
  • دانش‌پذيران محترم مي‌توانند پس‌از اتمام دوره و احراز نمره قبولي جهت اعلام درخواست صدور گواهينامه پايان‌دوره به دپارتمان آموزشي مربوطه مراجعه نمايند.
  • درصورت مفقود يا مخدوش شدن گواهينامه، صدور گواهينامه المثني با درخواست كتبي و پرداخت مبلغ مصوب مقدور مي‌باشد.

استرداد شهريه

در صورتيكه انصراف يا تغيير كلاس در روز ثبت نام ( تا قبل از پايان وقت اداري) باشد شهريه کسر نمي‌شود
درصورت انصراف حداكثر تا يك‌روز پيش‌از شروع كلاس 90% شهريه از سوي مجموعه مسترد مي‌گردد.
انصراف در روز شروع کلاس و حداکثر تا یک روز قبل از گذشت 20% کل ساعات کلاس: استرداد 70% شهریه
درصورت انصراف پس از گذشت 20% کل ساعات درس ، هيچ مبلغي مسترد نخواهد شد.

روش انصراف

دانشپذير گرامی در صورتی که پس از انجام ثبت نام و پرداخت شهريه به هر دليلی تقاضای انصراف داشتيد باید ابتدا از طریق حساب کاربری خود از دوره مورد نظر انصراف دهید. سپس با ارسال ایمیل نام دوره و دلیل انصراف خود را ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست شما مطابق مقررات و با توجه به زمان انصراف مبلغی از شهریه را به شما برگشت خواهد داد.

استفاده از سایت

دوره‌هایی که محتوای آنها از طریق سایت ارائه میشود حتما باید توسط دانشجو بررسی گردد و تکالیف و آزمونهای خود را در زمانهای مشخص شده انجام دهید.

در برخی دوره‌ها دانشجو باید فایلها و مطالبی را برای استاد ارسال نماید. بدیهی است اطلاعات و فایلهای ارسالی در صورتی که شامل هرگونه محتوای نامناسب و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد ضمن حذف از سایت با انتشار دهنده آنها برخورد خواهد شد. همچنین هرگونه توهین و بی احترامی به اشخاص مختلف بر عهده شخص بوده و در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

استثناء - Class 'core_calendar\type_factory' not found

اطلاعات بیشتر در بارهٔ این خطا

Debug info:
Error code: generalexceptionmessage
Stack trace:
  • line 2237 of /lib/moodlelib.php: Error thrown
  • line 92 of /mod/page/view.php: call to userdate()